Verkiezingsprogramma: Van, Voor en Door Barendrechters

Onze speerpunten voor 2018 – 2022 zijn al openbaar sinds december 2017 rond. De afgelopen maand doken er steeds meer berichten op met betrekking tot ons verkiezingsprogramma. Voor onze trouwe site-bezoekers is het al geen verrassing meer, daar staan onze Speerpunten al een tijdje uitgewerkt. Maar nu presenteren wij met trots ons verkiezingsprogramma. Van, Voor en Door Barendrechters!

EEN STEM OP DE VVD IS EEN STEM VOOR BARENDRECHT

Op 21 maart 2018 zijn er verkiezingen voor de gemeenteraad in Barendrecht en wij nodigen u uit, ons uw stem te geven. Samen met andere partijen in de gemeenteraad heeft de VVD de afgelopen jaren een nadrukkelijke stempel op Barendrecht gedrukt. Wij zijn trots op wat we bereikt hebben en vinden: wat goed is moet goed blijven, maar wat nog beter kan, moet ook beter! Hier zetten wij ons voor in. En dit is het uitgangspunt voor ons verkiezingsprogramma!

DE KRACHT VAN DE BARENDRECHTSE SAMENLEVING

Leven, wonen, werken en ontspannen in Barendrecht en dat op een manier waarop iedereen dat zelf graag wil. Dat is wat wij willen. Natuurlijk met respect voor elkaar en zonder overlast gevende situaties. Het gemeentebestuur schept voorwaarden en neemt maatregelen voor een goed, mooi en veilig leefklimaat. Van inwoners wordt zoveel mogelijk zelfstandigheid en verantwoordelijkheid verwacht. Wij hebben vertrouwen in u als individu en in de kracht van de samenleving die wij gezamenlijk vormen.

INVESTEREN IN EEN MOOI, VEILIG DORP VOOR NU EN IN DE TOEKOMST

Ruim 48.000 Barendrechters willen over een paar jaar nog steeds trots op ons dorp zijn. Samen vormen we Barendrecht. Wij staan voor behoud van het karakter van heel Barendrecht en de wijken waarin wij wonen. Barendrecht blijft Barendrecht: van noord tot oost en zuid tot west. De VVD wil met u blijven investeren in een mooi en veilig dorp voor nu en in de toekomst.

Met een team van actieve Barendrechters zetten wij de schouders eronder om het allerbeste voor