Laat de feestdagen ook echt een feest zijn!

Kerstmis en de jaarwisseling naderen snel. Ook VVD-Barendrecht kijkt uit naar deze dagen. Dagen die een echt feest kunnen en "moeten" zijn. Dat kan door deze dagen samen met anderen te delen.

© Jacinta Floor

Maar dat kan ook door extra stil te staan bij al diegenen die tijdens de feestdagen "gewoon" aan het werk zijn. Bijvoorbeeld om voor onze veiligheid en (medische) verzorging zorg te dragen. Met name ook aandacht voor hulpverleners die altijd paraat staan. Zij moeten ongehinderd hun werk kunnen doen tijdens de feestdagen en de jaarwisseling.

Voorkomen is beter dan herstellen. Daarom de welgemeende oproep vanuit ons er dit jaar een prachtig feest van te maken. Kijk naar elkaar om, wees voorzichtig met vuurwerk en heb respect voor hulpverleners. Hoe kan het nieuwe jaar beter beginnen, dan met een positief verslag van onze burgemeester? Een verslag waarin hij kan melden dat er geen straffen worden uitgedeeld en dat er geen schade verhaald hoeft te worden.

Wij wensen alle Barendrechters en hun naasten heel fijne feestdagen toe.

VVD-Barendrecht