Winterfeest 2017: Barendrechtse Gezelligheid

Zaterdag 16 december a.s. vindt het inmiddels traditionele Winterfeest Barendrecht plaats. Als VVD Barendrecht dragen wij dit evenement een zeer warm hart toe. Traditiegetrouw zullen wij als VVD Barendrecht daarom hier weer aanwezig zijn.

© M. van der Welle

Met dank aan de vele Barendrechtse vrijwilligers en ondernemers, biedt het Winterfeest Barendrecht weer een leuk en gevarieerd programma, de gezellige wintermarkt én niet te vergeten de mooie lichtjesoptocht. Als VVD Barendrecht geven we daarom 100 lampionnen weg aan kinderen die graag mee willen lopen met de lichtjesoptocht. Wees er snel bij!

Natuurlijk zijn wij weer aanwezig met onze eigen kraam. Wij willen graag met u in gesprek gaan en vinden het leuk om ons team en programma voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018 – 2022 aan u voor te stellen. Heeft u een vraag of een idee? U bent van harte welkom om dit met ons te delen. Onze ideeënbus is aanwezig! Daarnaast kunt u vrijblijvend mee doen aan onze prijsvraag. Hoeveel kerstballen zitten er in de glazen vaas? De prijs is een mooi kerstpakket.

We hopen u zaterdag 16 december te ontmoeten.

Het team van VVD Barendrecht