VVD bij vragenuurtje met de vrouwen in de Barendrechtse gemeentepolitiek

Met de landelijke verkiezingen op komst en omdat het op 8 maart Internationale Vrouwendag is. organiseert de bibliotheek in Het Kruispunt op woensdag 8 maart a.s. een bijeenkomst met de vrouwen uit de Barendrechtse gemeentepolitiek.

Heb je interesse in politiek?
Wil je kennis maken met de vrouwen in de Barendrechtse gemeentepolitiek? Kom dan op woensdag 8 maart tussen 16.00 – 18.00 uur naar de bibliotheek in Het Kruispunt. De vrouwen uit de Barendrechtse gemeentepolitiek zijn aanwezig om al je vragen te beantwoorden. Een middag voor iedereen; mannen en vrouwen.

Samen het gesprek aangaan
Doel van het evenement is om een interactieve dialoog te organiseren met deze bevlogen vrouwen die werken in de Barendrechtse gemeentepolitiek. Tijdens deze twee uurtjes komen vragen aan bod als: Hoe ben je in de politiek belandt, wat drijft je, waar loop je tegenaan, hoe houd je het vol, wat kun je bereiken en waar ben je het meest trots op?

Namens de VVD is aanwezig Jacinta van Mil-Floor. Zij vertelt graag uit eigen ervaring over de Barendrechtse politiek en de VVD, de standpunten en de organisatie van de partij.